1 Eylül 2011 Perşembe

The Lion King

Bunu ilk izlediğimde tam 7 yaşındaydım. Malum o zamanlar Urfa'nın Siverek ilçesinde sinema olmadığı için ben 1 yıl sonra Bodrum Askeri Kampı'ndaki açık hava sinemasında izlemiştim ve hüngür hüngür ağlamıştım. Aradan yıllar geçti sene oldu 2006. Pek yakın arkadaşım Aydeniz'le evde geçirilen sıkıntılı bir günün ardından ve ne izlesek sorunsalından sonra hadi dedik Aslan Kral'ı izleyelim. Ağlamasak bile tabi gözlerimizin dolmasına engel olamadık. 

Ne güzeldir Aslan Kral. Hepimizin çocukluk anılarında eminim yeri vardır. Şimdi de Aslan Kral 3D olarak yeniden gösterime giriyor. Ben şahsen 7 yaşımdaki heyecanla sinemanın koltuğunda oturacağım. Belki yine ağlarım bilemiyorum :)


2 yorum:

  1. askeri kamptaki açık hava sinemaları da ne güzel olur di mi:))) ben de küçücüktüm izlediğimde...o zamanların ilk kaliteli animosyonlarındandı ve çok sevmiştim:)

    YanıtlaSil
  2. vala güzeldi ya şimdi hatırlıyorum da. amfi tiyatro gibiydi bide bodrum askeri kampındaki. gelsin lion king hemen gelsin hemde :)

    YanıtlaSil