28 Eylül 2011 Çarşamba

The Dark Knight Rises: Catwoman

The Dark Knight Rises'ın vizyona girmesine 1 yıldan az bir süre kaldı. Yaklaşık 10 ay. Ama daha çookk varmış diyen ve merakla bekleyenler için yavaş yavaş yeni kareler yayınlanmaya başladı. Bu seferki karemizde Catwoman'a ait. Birde tabi ki onu canlandıran Anne Hathaway.

Anne Hathaway'ı nedense ilk gördüğüm andan beri pek sevemedim. Ya tipiyle ya da oyunculuğuyla alakalı bilmiyorum. Herkes çok güzel bulurken ben tam tersi çirkin olduğunu ve herkes çok iyi rol yaptığını söylerken ben ortalama bir oyuncu olduğunu düşündüm. Böyle romantik-komedi prenses filmlerine falan yakışacak türden ki yanlış hatırlamıyorsam öyle bir rolü vardı. Her neyse, Anne Hathaway şimdi de Catwoman olarak karşımızda. Christopher Nolan uygun gördüyse bizde uygun görmeliyiz sanırım. İşte yeni fotoğraf...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder