19 Eylül 2011 Pazartesi

63. Primetime Emmy Awards

Evveett haksızlık ve saçma sapan ödüllerle dolu bir Emmy töreninin daha sonuna geldik. Verilen ödüllere göre ilerleyerek yorum yapacağım. 

En İyi Komedi Dizisi: Modern Family

Tartışılır. Kimine göre Modern Family bu sene çok başarılıydı kimine göre ise o kadar güçlü rakiplerin karşısında şansı olmamalıydı. Bana göre ise bu ödülü The Office almalıydı. Gerçekten hakeden bir dizi varsa bu da The Office'di. Bir kere Office'de yüzyılın en komik insanlarından biri, Steve Carell var. Neyse yine de tebrikler Modern Family. 

En İyi Drama Dizisi: Mad Men

Bu ödüle söyleceyek söz bulamıyorum. Hayır yani akademiye rüşvet falan mı veriyor acaba Mad Men'in yapımcıları? Yeter be kardeşim 4 yıldır üst üste ödül verilir mi? Hele hele Boardwalk Empire ve Game of Thrones gibi yapımlar bulunan adayların arasından kalkıp bu diziye ödül vermelerini düpedüz cinayet sayarım.

En İyi Miniseri: Downton Abbey

Bu diziyi izlemedim o yüzden herhangi bir fikrim yok. Ama Mildred Pierce'ın almasını bekliyordum.

En İyi Komedi Aktörü: Jim Parsons - The Big Bang Theory

Bu ödüle de şaşırmadım değil. Ya Steve Carell ya da yine The Big Bang Theory'den Johnny Galecki'nin almasını bekliyordum. 

En İyi Komedi Aktrisi: Melissa McCarthy - Mike&Molly

Diziyi izlemedim ama Melissa McCarthy'nin sonuna kadar hakettiği eleştirmenler tarafından onaylanmış o yüzden bir şey diyemeyeceğim.

En İyi Drama Aktörü: Kyle Chandler - Friday Night Lights

Steve Buscemi, Hugh Laurie ve Michael C. Hall arasından yapılan seçime bakın allah aşkına. Saçma sapan bir beysbol dizisi aktörü ödülü aldı. Kimdir bu adam necidir bilinmez. OK. Bye.

En İyi Drama Aktrisi: Julianna Margulies - The Good Wife

En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu / Drama: Peter Dinklage - Game of Thrones

Zaten başkası alsaydı basardım o töreni. Peter Dinklage gerek o cüce karizması olsun (!), gerekse muhteşem oyunculuğu ve ses tonuyla ödülü sonuna kadar haketti. 

En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu / Drama: Margo Martindale - Justified

Justified'i izlemedim o yüzden yorum yapmam doğru olmaz ama ben Boardwalk Empire'dan Kelly Macdonald'ın almasını bekliyordum. 

En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu / Komedi: Ty Burrell - Modern Family

Modern Family gerçekten başarılıydı o yüzden tebrikler diyor ve geçiyorum.

En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu / Komedi: Julie Bowen - Modern Family

En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu / Miniseri: Guy Pearce - Mildred Pierce

Aynı Peter Dinklage için dediklerim Guy Pearce için de geçerli. Almasaydı çok sinirlenirdim. Mildred Pierce'da mükemmel oynadı. Ayrıca ödül konuşması çok eğlenceliydi. 

En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu / Miniseri: Maggie Smith - Downton Abbey

Ben Evan Rachel Wood'u bekliyordum. Ama Maggie Smith'i çok severim. O yüzden tebrik tebrik...

En İyi Kadın Oyuncu / Miniseri: Kate Winslet - Mildred Pierce

Kate Winslet hakikaten çok çok iyiydi. Almasaydı çok şaşırırdım gerçekten. Ha bir de unutmadan dün gece kırmızı Elie Saab elbisesinin içinde mükemmel görünüyordu. 

En İyi Erkek Oyuncu / Miniseri: Barry Pepper - The Kennedys

Barry Pepper'ı Saving Private Ryan, Green Mile ve True Grit gibi yapımlardan tanıyorum. The Kennedys'i izlemedim. Ama önceki tecrübelerinden anladığım kadarıyla haketmiştir gibime geliyor. 

En İyi Yönetmen / Komedi: Michael Spiller - Modern Family

En İyi Yönetmen / Drama: Martin Scorsese - Boardwalk Empire

Marin Scorsese'nin ödülü hakettiği ile ilgili elbette şüphemiz yok. Ama ben ödülden çok Mr. Scorsese'nin mütevaziliğine takıldım. Ne kadar güzel bir konuşmaydı o öyle. Valla takdire şayan...

En İyi Senaryo / Komedi: Steve Levitan ve Jeffrey Richman - Modern Family

Yine The Office'in almasını beklerken Modern Family ters köşeye yatırdı bizleri. Neyse tebrikler.

En İyi Senaryo / Drama: Jason Katims - Friday Night Lights

Evet cidden harika. Siz tutun Game of Thrones ve The Killing arasından bu dandirik diziyi seçin. Bence bunlarda rüşvet vermiş olabilir. 

En İyi Senaryo / Miniseri: Brian Percival - Downton Abbey

Bu kadar. Reality Show'lara falan girmiyorum. Merak edenler IMDB veya Emmy'nin kendi sitesinden bakabilirler. Genel olarak kötü bir törendi. Kırmızı halı eski ihtişamından fersah fersah uzakta, ödüller deseniz yukarıda yazdım zaten hakeden üç beş tane var yok. Neyse artık Golden Globe'u bekleyelim bakalım. Zaten bu kadar tepkiden sonra Akademi silkelenir azıcık herhalde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder