27 Kasım 2011 Pazar

Snow White and the Huntsman Trailer

Daha önce de bahsetmiştim. Güzeller güzeli (!) Kristen Stewart' ın Snow White olduğu, yeni nesil ve biraz ürkünç Snow White and the Huntsman'ın geçtiğimiz günlerde ilk trailerı yayınlandı. Trailer çok şahane ama öyle bir hata var ki... Önce izleyelim...


Şimdi efendim Charlize Theron gibi, bana kalırsa dünyanın en güzel kadınlarından biri ayna karşısına geçmiş soruyor: Ayna ayna söyle bana. Var mı benden güzeli bu dünyada? 

İşte olay burda kopuyor. Charlize Theron bir aynanın karşısına geçip böyle derse ve ayna da ona Kristen Stewart düdüğünü gösterirse o film baştan hatalıdır. Öyle ayna olmaz olsun dedirtir insana :)

Ama tekrar belirteyim ben trailerını baya beğendim. Masal havasından çıkmış, başka bir şey olmuş sanki. Bekleyelim bakalım film nasıl olacak?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder