14 Kasım 2011 Pazartesi

Misfits Başladı!!!

Evet bugüne kadar izlediğim en iyi komedi-aksiyon dizisi Misfits başladı. An itibariyle 3. sezon 3. bölümü bitirdim ve diyorum ki: Olmuş :D

Ne olmuş? 2. sezon bittiğinde başlamıştı zaten Robert Sheehan'ın diziden ayrılacağı dedikoduları. Nitekim bu dedikodular gerçek oldu ve dizi sektörünün görüp görebileceği en komik karakter olan Nathan Young'sız bir Misfits başladı. Başlarda ben baya önyargılı yaklaştım olmaz ya Nathan'sız düşünemiyorum bu diziyi falan dedim. Ama şu an bütün tükürdüklerimi yalıyorum ve Nathan yerine gelen Rudy'yi oynayan Joseph Gilgun'u gönülden tebrik ediyorum. O ne komikliktir arkadaşım? 1. bölümde beğenmesemde 2. ve 3. bölümlerde baya kahkahalar atarak izledim bu karakteri.

Gelelim Iwan Rheon'a. Bu bölüm resmen şov yaptı bu arkadaş. Simon gibi bir karakteri oynamak zaten zor olsa gerek, birde bu bölümdeki aksiyonu bol sahnelerde oyunculuğu muhteşemdi. 

Birde dikkatimi çeken bir şey var. En sevdiğim karakter zaten açık ara Kelly. Peki Kellyciğim sorum şu: Neden düşünce okumak gibi bir gücün varken, roket bilimcisi olmayı seçtin? Yani çok komik bir ayrıntı ama baya da merak ettim.

Neyse ilerleyen bölümlerde belki sorunun cevabını alırız. Şimdilik yeni karakter Rudy'nin bir görseliyle 
postumu noktalayım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder