21 Kasım 2011 Pazartesi

Güzel yorumlarını esirgemeyen arkadaşlara ithafen :)

Yazdığım yazılar, İngilizce olsun Türkçe olsun farketmez, tüm yazım kurallarına uyularak yazılıyor. Arada hatalarım olabilir vs. insanlık halidir bilemiyorum. Ayrıca ben W(İ)NTER (İ)S COM(İ)NG gibi bir yazı göremiyorum. Nerede olduğunu gösterirseniz çok sevinirim. Zaten serinin bir hayranı olarak böyle bir hata yapmam imkansız. Ha birde sizin yorumlarınızdan da belli olduğu kadarıyla kendi dilinizden, Türkçe' den bir habersiniz. İngilizce' ye o kadar dikkat edeceğinize, önce konuştuğunuz dili öğrenin.

Kaç yaşımda olduğum sorulmuş. 23 yaşımdayım. En azından Twilight denen rezilliğin yüzüne bakmayacak yaştayım. Eğer bana bu yorumları yapan arkadaş veya arkadaşlar benim yaşımın üstündeyse ve bu rezalet bile demeye dilimin varmadığı filmi savunuyorlarsa vay onların haline... Çok yazık cidden...

Bu yorumların Twilight fanatikleri tarafından yapıldığının farkındayım. Ben bu blogun adını Burada Sadece Sinema Konuşulur diye koyarken gerçek sinemadan bahsediyordum. Sizlerin sinemadan ne kadar anladığı da belli oluyor. Evet Twilight serisini sevmiyorum. Yüz mimikleri olmayan, oyunculuktan bir şey anlamayan ve sırf yakışıklılık ve güzellikleri için o filmde oynatılan oyuncuları sevmiyorum. Konusundan nefret ediyorum ve bu saydıklarımın hepsi beni ilgilendirir.

Vampirlik meselesine gelince. Daha çok şey yazardım ama uzun uzun postlar yapmaktan hoşlanmıyorum. Gerekirse bana mail atın ordan tartışalım. Ama ADSIZ olarak gönderdiğiniz çirkin yorumlarınızı sırf kendimi oyalamak ve yazılarımın kayıtlı tutulmasını sağlamak amacıyla yazdığım blogumda yayınlamayacağım. 

Şimdilik bu kadar. Hadi bakalım. Ya düzgün, seviye çerçevesinde yorumlar yapın ya da bunu yapamıyorsanız en azından mail atma medeniyeti gösterin.